Duktigdag


Duktigdag
Idag känns det som att jag har hunnit med mycket. I skolan har vi spelat igenom andra akten, fotat bilder till bloggen, flyers och programblad och sjungit igenom våra visor inför lördagen. Efter skolan drog jag iväg på jobbintervju på Waynes Coffee sen bar det av vidare till Carlings i Farsta där jag hälsade på Madde och kompletterade mitt cv. Madde och jag är bekanta sen tidigare och vi sågs på Crazy Nights Rock Fest igen där jag självklart var på och frågade om sommarjobb. Det skulle verkligen vara jättekul att få jobba där och Madde tycker detsamma, så nu är det bara att hålla tummarna. Ska gå dit på måndag igen och kolla läget och hälsa på chefen.

Första gången jag sökte jobb på just den Carlingsbutiken tror jag att jag var 16-17 år. Nu fattar man ju varför man inte fick jobbet lixom, men sen dess har det faktiskt varit lite av en dröm att få jobba där.
Wish me luck! :D

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för dig och Carlings! Du passar nog in rätt bra där tror jag. :)

    SvaraRadera