En av de bästa dagarna i mitt liv


En av de bästa dagarna i mitt liv
Vi har jobbat vi har slitit och fått fram bland det bästa någonsin. Önskar bara att jag hade fått vara med ännu mer i planering och förarbete. Det är sånt här jag vill jobba med resten av mitt liv!
Kvällen gick så OTROLIGT BRA!
Jag har varit nere jävligt länge och först nu förstod jag vad som saknades. Just detta. Det är ju det här jag har gjort och det är ju det här folket jag känner och älskar.

Kärlek till er allihop som var med och gjorde kvällen möjlig!
Och mest av allt tack till Karin som lät mig komma och jobba!

2 kommentarer:

  1. Klart som fan du skulle åstadkomma nått bra. Du är ju underbart grym!!!!!

    förresten, läste att releasefesten var kickass.. Ångrar att jag inte åkte in iaf. Jag missade nått va?

    SvaraRadera