Fullt upp


Fullt upp
Vill verkligen få tid att designa om bloggen och skriva mer inlägg, men det är så sjukt mycket med skolan nu. I detta nu sitter jag och Göran och fixar ihop affischen till föreställningen i Illustrator och InDesign. Sjukt vad mycket tid och kraft allting tar. I morgon drar jag iväg till tryckeriet. Sen blir det till att tapetsera hela stan i våra affischer!

På onsdag och torsdag har vi repetitioner med orkestern, vilket innebär att vi inte kommer komma från skolan innan 22. Efter allt PR-arbete har jag inte hunnit med att skriva klart min låt heller. Får se vad jag hinner med på tåget i morgon. Helst ska man ju lyckas få inspiration också, vilket inte är så lätt att tvinga fram på morgnarna.

Skönt att jag kan ta datorn med mig i skolan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar