God morgon!


Jag har varit riktigt duktig och gått upp extra tidigt för morgongymnastik. Nu kan jag vara stolt över mig själv hela dagen. ;)

Det är rätt skönt att gå upp tidigt, så slipper man stressa också och hinner vakna på riktigt innan man beger sig.

Efter en grym helg i goda vänners lag känner jag mig peppad och redo att börja jobba igen! :)

Idag börjar en ny hård vecka med förberedelser inför årets största föreställning. Den här veckan kommer jag också få reda på om jag fått något av de jobben som jag sökt och provjobbat på förra veckan. Hoppas hoppas hoppas!

Dags att springa iväg till skolan! Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. sv: Nej inte det :) was not him...

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, det är mycket skönare att vakna lagom tidigt, man hinner med mycket mer då.

    SvaraRadera