Inspelningen av Generation Wild med Crashdïet


Inspelningen av Generation Wild med Crashdïet
Under inspelningarna av Generation Wild jobbade jag med behind the scenes material och dokumenterade och jobbade på som allmän hjälpreda. Mer filmer och foton som jag tagit finns i filmteamets ägo.
Stackars Simon satt fastspänd, skitig och blöt i den där stolen flera timmar i streck utan att klaga.
Filma på räls.
Jag, Anette Johan och Carolina slår ihjäl några timmars väntan tillsammans.
Simon hittade nya användningsområden för en grip.
Vi fördriver tiden med Charader.
Johan blir tvungen att skriva nya charadlappar.
Carolina är ready for action!
Fläsksvål till sminket.
Lever till sminket.
Tarm till sminket
Vi fortsätter att fördriva tiden. Jag och Carolina hittade fina hattar i rekvisitabackarna.
Jag hoppas få tag på mer bilder snart! :)

5 kommentarer:

  1. satan så jävla gött! haha,

    SvaraRadera
  2. Inga dåliga jobb du får ibland alltså! Jag skulle inte tacka nej. ;D

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder du bjuder på.

    SvaraRadera
  4. Shit vilket roligt jobb alltså :D

    SvaraRadera
  5. WAAAH vad awesome !!! *Avis* Simon är het ! <3

    SvaraRadera