Letar efter bästa rocklåten


Vi har ett parti i föreställningen där huvudpersonen ska ha ha slutat skolan och känna sig on top of the world. Den låten ska jag sjunga. Den låten ska framföras på svenska. Den låten ska jag nu hitta! Inte det lättaste. Det är lugnt att översätta en engelsk låt till svenska, men jag är inget fan av översättningar. Vill ju självklart sjunga rock också för första gången på det här året. Måste

Någon som har något bra tips?

En polare sa förresten nyss at jag såg ut som Lena PH på den här bilden. Ehm... Tack?

2 kommentarer:

  1. jag har för mig att sahara hotnights har gjort en låt som heter nåt i stil med on top of the world..

    SvaraRadera
  2. http://open.spotify.com/track/4CSFHZaOgGWLMYXFcuWnWX On top of your world hette den.. jennie bomb almbumet

    SvaraRadera