Onsdagskväll med favoritserier


Onsdagskväll med favoritserier
Nyss kollade vi på Lost. Vi följer serien i samma tempo som de kör i USA. Snart är alla bitarna på plats! Men nu är det dags för Grotesco. Golonka och Rikoschett med Berggren! För er som gillar serien kan jag avslöja att de håller på att spela in Grotesco 2 här i Stockholm just nu. Vore grymt att få vara med på ett hörn! :)
Har varit helt utmattad hela dagen och har knappt orkat sitta framför datorn. Har i alla fall lyckats få ihop en av mina viktigaste skolansökningar. Det blev 12 A4 med betyg, personbevis, cv, arbetsintyg och personligt brev. Det är ett himla meck att få ihop allting. I morgon ska jag köpa två frimärken för säkerhets skull så att jag är säker på att det kommer fram.

1 kommentar:

  1. Jag tappade Lost när den hade för många uppehåll här i Sverige och när det började gå senare och senare på kvällarna, tyvärr! Himla bra serie och jag vill ha reda på alla skumma grejer. =/

    SvaraRadera