Ryggmålning och modemöte


Först fick jag veta att det skulle se ut som jag skulle få en svart fyrkant "tatuerad" på ryggen på inspelningen. Det slutade med att jag fick halva ryggen svartmålad. Eftersom jag stod med ryggen mot resten av filmteamet såg jag inte så mycket av vad som hände, men det va nog lika bra då jag i vanliga fall inte är helt bekväm med att stå halvnaken framför folk. ;)
Filmen kommer användas på ett event runt i Europa för Volvos senaste bilmodell.
Det fanns ingen dusch på stället, så när vi var färdiga med min scen drog jag snabbt hem, hoppade in i duschen och fick hjälp av Göran att skrubba av allt det svarta. Det var inte det lättaste. Sen drog jag snabbt vidare till Östermalm för ett möte med 3tjejer.se. Blev tyvärr lite sen på grund av förseningar på röda linjen, men hoppas det gick bra i alla fall.

1 kommentar:

  1. nu finns det bild på håret, syns inte allt som är rakat men det är ändå en bild ;)


    Grym blogg btw, du är skitsnygg!

    SvaraRadera