Så gick den "utklädda" intervjun


Så gick den "utklädda" intervjun
Vill börja med att tacka för alla fina lyckönskningar! You guys rock!

Injervjuven gick bra. Jag ska provjobba på stället om några veckor. Vilket bevisar min tes. Tidigare i år har jag sökt jobb som jag vill ha och sökte därmed inte så många jobb. När jag väl gick på intervju gick jag dit och kände att jag verkligen ville ha jobbet. Då kände jag lixom att det borde vara ok för mig att vara mig själv (Inser nu att det kanske inte lät så logiskt :S). Jag gick i alla fall på intervjuerna och var välklädd, hade tagit ut mina piercingar och hade lite lagom smink, men sket i att gömma slingorna. På de ställena, de jobben som jag verkligen ville ha och som jag var som mest kvalificerad för fick jag inte så mycket som provjobb. Och nu ska jag efter en "utklädd" intervju få provjobba på ett av stans finaste caféer på NK.
Bumbi - Sverige
1-0

1 kommentar:

  1. Jag kan bara säga en sak - Rock 'n' Roll på dig! Att vara sig själv är precis vad man ska göra, du har säkert jättemycket att ge på jobben du söker. :)

    SvaraRadera