Ups and downs


Önska att man bara kunde slappna av och ha allting klart för en hur det kommer se ut i sommar och i höst. Blir så mycket med slutproduktionen som innefattar så mycket jobb, skolansökninar, jobbansökningar, provjobb och hela fadderullan. Ena stunden är man på topp andra orkar man bara inte och samtidigt vill man ta vara på de sista månaderna i skolan så mycket som det bara går. Igår hade jag både en topp och sen orkade jag ingenting när jag kom hem. Därav brist på blogginlägg. Hoppas reda ut allting snart så att man kan bli sig själv igen och hinner njuta lite av våren.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag misstänker att Du som många andra tycker om att vara hälsosam men ändå vill äta gott? Du borde verkligen titta in på min receptblogg. Jag tror den skulle passa dig otroligt bra!

    Många goda, hälsosamma och lättlagade recept!

    Välkommen :)
    Vägen fram och vägen till
    Josefin

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du ska få ordning på allt!

    SvaraRadera