Urk...


Urk...
Gick hem från skolan lite tidigare idag för att jag mår så rackarns kass. Brukar inte göra sånt och stannar oftast hela skoldagen ut när jag mår dåligt om jag ändå är i skolan lixom, men nu mår jag fan pyton. Måste verkligen få ihop mina ansökningar till skolorna nu, men med den här huvudvärken kommer det knappast något vettigt ur mig. Nu blir det till att knapra Ipren och försöka få i sig någon typ av energi. Känner inte för att äta heller. Typiskt att vi ska repa en av mina scener i skolan i morgon. Tror inte att jag kommer kunna ta mig dit. :( Ska dricka mycket vatten och tillbedja Iprenmannen så hoppas vi på att jag blir bättre mycket snart!

1 kommentar:

  1. Usch då, att bli sjuk nu var ju inte så roligt för dig! :(

    Krya på dig! Fort, fort, fort!

    SvaraRadera