En heldag fylld av kreativitet


En heldag fylld av kreativitet
Gårdagen blev helt fantastisk. Först hade vi impro hela dagen både med teater och sång och blandat. Det är lite läskigt att bara släppa allt och improvisera fram en sång, men det är otroligt häftigt och vi fick fram en hel del intressanta historier och scener.

Efter skolan drog vi till Tanto och käkade lite middag och jag fick mig några glas rosévin i solen. Riktigt mysigt.
Direkt efter det åkte vi till Gamla stan och Stampen där det var dags för Livebandskaraoke. Det blev en helt galen kväll och jag sjöng två låtar, "Konfirmationspresenten" (Jag vill ha en synth farsan) och "Jag vill bara gå hem med dig".
För oss som hade en skvätt energi kvar blev det Harry B James när Stampen hade stängt.
Jag träffade Kim och blev kvar på Harrys till 20 i fyra på morgonen. Sen kom jag hem runt 6 och störde grannarna med gitarrspelande och skrålande tills jag somnade.
Förbannat bra dag!

Nu ska jag och Göran försöka ta oss in till stan och få oss nåt att äta i Tanto. Hoppas att det inte börjar regna bara. Sen är det fest på skolan. Får se när jag kommer dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar