Planerar årets SRF


Planerar årets SRF
SRFPosterFinal2.jpg
Det ser ut som att jag kommer få möjlighet att se alla band jag önskat. Jag är ledig hela onsdagen, men då var det inget speciellt band jag ville se. Hoppas på att man får vistas på campingen trots att man inte bor på den. Annars får jag hålla mig på festivalområdet och funkcampet hela onsdagen.

På torsdagen missar jag visserligen Ratt, men hinner se Nazareth, Slayer, Danzig och förstås Aerosmith. Det kommer bli en grym dag!

På fredagen har jag ett jobbpass under Billy Idol som jag hoppas få möjlighet att byta ut eller smite ifrån en stund. Ska även försöka komma iväg och titta på D-A-D på fredagen

På lördagen blir det självklart W.A.S.P och Guns n' Roses som får avsluta hela festivalen.

3 kommentarer:

  1. Tack :D Din blogg var riktigt snygg. Med lite tur blir det arvika för min del, om jag inte jibbar då^^ Blir det srf för din del?

    SvaraRadera
  2. Det hade verkligen varit toknice att gå på Sweden Rock! De band jag vill se (och då menar jag band jag faktiskt lyssnar på på riktigt, inte bara sådana som är häftiga att se) är Aerosmith, W.A.S.P, Danzig och Ratt. Häftiga att se vore ju Billy Idol och Stone Sour kanske. Mayhem vore häftigt också, såg dem när jag var 12 år och lyssnade på dem, dock gör jag det inte längre.

    För mig får det bli Sonisphere. :D

    SvaraRadera
  3. sv: Ja, klart! Massa bra band ju :) Vet ju att du känner högen, hehe.

    SvaraRadera