Pluggar på inför dagens utbildning


Pluggar på inför dagens utbildning
Idag ska jag iväg till biografen för min första dag på sommarjobbet. De två första dagarna är det utbildning som gäller. Nu sitter jag och pluggar på om SF's erbjudanden och filmerna som går just nu på SF.se. Tänkte ta med ett litet anteckningsblock sen för korta noteringar. Det är ju inte fusk med fusklappar på jobbet.
Skönt att jag får lära mig lite kassa och sånt nu och fräscha upp minnet lite lagom till provjobbet på Carlings på Lördag. På fredag tänkte jag ta en trip runt stan på så många Carlingsbutiker jag hinner med och köra en research på deras märken, produkter och även notera hur personalen bemöter en.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka roliga jobb!

    Svar: Nej tack, inte mer regn! Sommaren kan väl börja snart?

    SvaraRadera
  2. ja dom är riktigt kluriga faktiskt.

    fan vilken läcker blogg. favoritband?

    SvaraRadera