Sexigt att sno?


Sexigt att sno?
Brolle som nyligen utsågs till Sveriges sexigaste man släppte nyligen Sveriges mest osexiga singel, "Anything she wants".
Hur kan man vara stolt över detta?
För er som inte hört själv vilken låt Brolle helt klart "hämtat inspiration" (snott rakt av) från så är det självklart Rebel Yell

Och Sverige, har vi verkligen inga sexigare killar i detta land som fullkomligt kryllar med supersnyggingar?

Efter att ha träffat på en astankad och tafsande Brolle på Heaven's gate, efter att ha hört denna totala låtfail, efter att ha sett den totalt värdelösa och rent ut sagt skitdåliga videon till låten plus det faktum att han inte verkar ha någon självinsikt vad gäller skillnaden mellan hans egna klädstil och musikstil hamnar Brolle helt klart i toppen på min lista av Sveriges mest osexiga män.

11 kommentarer:

  1. men så oerhört skabbigt gjort!

    SvaraRadera
  2. Haha, Skit-Brolle!
    Hur fan mkt sellout ska han bli!?

    SvaraRadera
  3. Den är ju nästan identisk? Jag menar, WHAT - vad gör han egentligen? =/

    Och jo, det finns betydligt snyggare än honom!

    SvaraRadera
  4. sv: du, ingen aning. hos en brud på facebook tror jag :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha!! Håller med så JÄVLA mycket! Inte ens patetisk är rätt ord för en nolla som honom. We don't like him at all. Grym blogg förresten! ;)

    SvaraRadera
  6. haha ja måste lyssna :D

    SvaraRadera
  7. Men herregud. Så patetiskt. Om det inte är annat folk som styrt över honom? Hur som helst är det sjukt fake och fail och jag är så less på sådant.

    sv: Nej tyvärr, har inte råd med mer. Har försökt prioritera det som lockar mest för min del :) Jamen det låter ju inte dumt det ;D

    SvaraRadera
  8. ja det är fan läckert ändå :D

    SvaraRadera
  9. jag har ALLTID ogillat brolle.. who the f is he lixom!?

    ja, trasig är fan bara förnamnet. överkörd. rödspättafilé. platt. död. ungefär... ;D

    SvaraRadera
  10. så kan man ju undra varför i helvete jag har så svårt att skicka med rätt adress jämt.....?!

    SvaraRadera