Tisdag


Tisdag
Idag har vi sjungit sommarsånger. Kändes mysigt och många sommarkänslorna svallade. De sitter riktigt hårt inpräntade i minnet efter grundskolan, så vi behövde inte repa alltför hårt.
Efter skolan drog jag in till stan och handlade lite vårkläder. Efter ett tag kom Göran och vi drog till Kungsan igen med varsin yoghurtglass.

I morgon har vi operaimpro hela fram till 17. Det ska bli riktigt intressant. Sen blir det parkhäng i Tanto med klassen och vidare på Livebands Karaoke på Stampen.

2 kommentarer:

  1. fifan du är snygg som vanligt!

    stumpan, ska du på metaltown i år?? eller kanske sonisphere? tänkte ta en bira med dig annars ;D höhöhö. och om du inte vill så gör jag de fan iaf.

    SvaraRadera
  2. Åh, igen? Jag blir avis på dig! Alla mina vänner försvinner så fort vi har rast eller slutar skolan så jag hinner knappt få med dem någonstans. Vill också sitta ute i solen och äta glass! :P

    SvaraRadera