TRÖTT


TRÖTT
Idag är jag helt otroligt trött. Somnade mot Göran på tunnelbanan på vägen hem. När jag är så här slut kan jag somna hur och var som helst. Det är lite konstigt med tanke på att jag hade sömnproblem när jag var yngre. Nu ligger jag i alla fall som helt förlamad hemma i sängen.
Brukar känna mig piggare i solen, men den hjälpte inte idag. Jag tror jag tröttat ut mig med allt fart och fläng på sista tiden. Det har varit fester, parkhäng, jobb, skola och långa promenader i stan. Igår slutade jag jobba klockan 22 och började skolan tidigt i morse.

Nu ska jag gå igenom mitt schema för Sweden Rock som damp ner i mailen i morse. Håller tummarna för att jag får se favoritbanden! :D

1 kommentar:

  1. Jag hoppas jag blir som du om några år i sådana fall. Nu kan jag absolut inte somna när eller var som helst. Ett tydligt exempel är flygresan till Thailand jag gjorde för två år sen. Den tog 10 timmar och jag sov inte en enda gång, svensk tid flög vi kl 15.15 till ungefär 01.00. I stort sätt alla på planet sov förutom jag. :P

    sv: Ja den Tutti Fruttin borde du testa!

    SvaraRadera