Festivalen har börjat på riktigt!

Här jobbar man o står i. Just nu är det rätt lugnt. Danzig står för dagens mest underliga beställning. De vill ha 96 stora handdukar till sin loge. Men det slår Axl Rose på lördag som vill ha 200 stycken. Innan jobbet idag käkade jag och Vanessa lunch. Sen drog vi ett vårt på backstageområdet och sen vidare på festivalområdet. Där kollade vi på Mamakin som var grymma. Nu står jag minuterna innan jag går av mitt pass o kollar på Slayer från cateringtältet backstage. Jävligt bra! Snart ska jag vidare o se Danzig. Sen ikväll blir det Aerosmith!!!

2 kommentarer:

  1. sååå jävla avis!! fan! vill ju vara där och göra det du gör just nu! men du får ha så kul och hälsa alla jag känner!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill se Danzig! Tusan alltså. Och Aerosmith! Åh. :(

    SvaraRadera