Ikeas slott vid Skeppsbron


Ikeas slott vid Skeppsbron
Som jag nämnt tidigare är jag kanske inte så positiv till bröllopet, men det händer mycket kul grejer i stan som vi skattebetalare står för, så det är väl lika bra att utnyttja situationen. Fest är ju alltid fest.

Vi laddade upp med Ikeas 5-kronorsbakelse.

I hallen låg två kronor från Buttericks på hatthyllan.
Bilder på förfäder i hallen.
Blomsterbädd.
Berättelse i taket av biblioteket.
Blomsterfylld matsal.
Rör ej tårtorna.
Yummie!
Snyggaste porträttet av brudparet hittills.
Ikea vill att kungabarnen ska falla från taket och slå ihjäl sig.
Så fick vi känna på pressen i trappan.
Spegelsal.
Närmre speglarna.
.
Porträtt på alla gamla kungligheter. Här är Victoria.
Sen blev vi intrevjuade av italienska Ikea Family. Jag säger som jag sa till dem. Jag har inte blivit inspirerad av inredningen till mitt eget hem, men det var en trevlig och vacker upplevelse och ett kreativt sätt av Ikea att göra reklam.

1 kommentar: