I'm sleeping my day away


I'm sleeping my day away
Precis som vi kom överens med D-A-D om på Sweden Rock att vi skulle göra denna måndag.
Jag är helt slut, trött och sliten, men glad. Saker och ting börjar ta form och ordna upp sig till hösten nu. Det står helt klart att jag jobbar på med "Fröken Märkvärdig och karriären" i höst då det inte fanns något annat ansökningstillfälle för Musik och eventutbildningen i Nyköping än den dagen då jag jobbade på Sweden Rock. Jag söker dit igen och satsar på den till nästa år i stället.
Skatteåterbäringen har dessutom kommit och gör ekonomin lite stabilare. Nästa månad får jag dessutom lön från SF.

Under tiden på SRF och på senaste tiden i och med slutproduktionen har jag fått otroligt mycket uppmuntran från folk i branschen och gamla och nya vänner. Det har gett en annorlunda känsla som jag satt och försökte formulera i mitt huvud under den 8 timmar långa bussresan hem från Sölvesborg igår, men det är svårt att sätta ord på. Vet i alla fall att det gör mig starkare och mer motiverad till att följa min egen vilja.
Tack allihop!

Idag ska jag packa upp festivalväskan, sjunga och spela lite och hälsa på mor min på sjukhuset. Ska försöka lägga upp bilder och mer inlägg från festivalen också. Det blev ju inte så mycket mobilinlägg i alla fall då 3G-nätet muppade sig och då mobilbatteriet ville ta slut väldigt fort. Det får jag allt ta igen nu.

1 kommentar:

  1. Yey för skatteåterbäringen!

    Kul att få höra massa positivt från folk. :)

    SvaraRadera