Jobbmöte igen


Idag hade jag ytterligare ett möte med ansvarig på Carlings i Farsta. Så sjukt skön kille. Vi kommer riktigt bra överens och jag känner att jag har klickat med alla i gänget.

Det visade sig att det står mellan mig och en annan tjej som har sökt tjänsten. Hon ska tydligen ha mycket större erfarenhet inom handel än jag, men vi får helt enkelt se vad som händer efter den andra tjejens provjobbstimmar. Nu gäller det alltså att hålla tummarna, men jag får inget klart besked förns om två veckor. :S

Efter vårt möte gick jag och Göran och kikade på lite hemlisar inför morgondagens födelsedagskalas. :)

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för dig! Sen tycker jag du borde få jobbet av en liten extra anledning - du har inte lika stor erfarenhet som den andra och BÖR därför få jobbet så du får större erfarenhet.

    SvaraRadera