Kvällsfika


Kvällsfika
Kvällsfika med mackor och te om sommarkvällarna är hur gött som helst!
En rätt mysig avslutning på en riktig skitdag. Tänker inte säga så mycket mer än att jag snubblade på mållinjen... IGEN! Är så förbannat trött på min otur. Är van vid att inte lyckas med allting alla gånger, men det här var någonting som jag verkligen ville och har velat och kämpat för sen jag var 16 bast. Än är det inte helt kört dock. Kanske bär det av i höst i stället.
Idag var det alltså helt okej att försöka muntra upp sig själv lite.

3 kommentarer:

  1. mmm... rostat bröd <3

    sv: Jag och Rikard har fått en 3a i ett område som heter Rud i Karlstad. Assoft :D

    SvaraRadera
  2. Mackor på kvällen är verkligen kickass, speciellt rostat bröd. :D

    Vad det än var osm inte gick vägen håller jag tummarna för dig!

    SvaraRadera