Slappardag!


Slappardag!
SlappBumbi.jpg picture by anna_bumbi
Efter allt ståhej har jag bestämt mig för att ta det lite lugnt idag. Hade jag inte gjort ett riktigt ryck hade jag säkert sovit till 16. Min kropp är helt slut efter att först ha varit på festival, vila i en dag och sen gått och dansat St. John's Dance och tränat efter det. Har så sjukt ont i nacken. Idag kanske det blir någon promenad på sin höjd. Vet inte ens vad det är för väder egentligen då jag inte dragit mig upp ur källaren än. Kanske blir man öl- och solsugen och drar iväg på någon uteservering till kvällen.

Måste i alla fall förbereda mig inför morgondagens inspelningar. Det är inte det lättaste då de helst inte vill att man har svart, rött eller vitt på sig. Precis de färger som min garderob består av med andra ord. Då hade vi gult, grönt, blått, lila, rosa, grått och brunt kvar. Har verkligen brist på dessa färger. Kanske får man låna något.

Nu är det frukostdags!

2 kommentarer:

  1. haha, det är typsikt med färger på kläder.. jag kommer alltid i samma färger, svart eller vitt. något blått ibland också. trist faktiskt

    SvaraRadera
  2. Jag har ställt mig själv den frågan den senaste tiden - när tusan ska bruden ta en paus från allt? :P Bra att du gjort det nu. ;)

    SvaraRadera