Bilder från Sweden Rock!


Bilder från Sweden Rock!
Bättre sent än aldrig. Eftersom jag jobbade i år blev det inte fullt så mycket bilder som tidigare år.

Dag I
Efter att ha lyckats missa festivalbussen blev jag hämtad hemma runt 05 och nedskjutsad av världens bästa och goaste norrlänningar som mellanlandade i Stockholm på sin väg från Östersund. När vi kom fram blev det matdags på Sölvesborgs pizzeria.
Väl på Festivalen fick jag backstage-armband Sweden Rocktidning, matbiljetter och Sweden Rock Crew T-shirt.
Slog upp mitt tält alldeles själv. Duktig Bumbi!
Sminkdags!
När jag var klar drog jag iväg på äventyr. Träffade Danne och gick en sväng förbi stånden där han hittade nya glasögon.
Polis i lustig hatt. Och glasögon.
Vi hängde kvar på husvagnskampingen och jag hittade Carolina och en Nyckelpiga.
Jag och Carro gick och kollade på Michael Monroe.
Dags att klättra.
Så jääävla bra!
Sen blev det party i Backstage Baren.

2 kommentarer:

  1. Du hade verkligen tur med skjutsen där alltså!

    Tusan så häftig hårfärg hon Carolina har. :O

    SvaraRadera
  2. DUDE!!!!!!!! Jag fick asmycke skäll av okänt fjolligt grabbgäng för att jag sminkade mig på srf campingen förra året....

    hahahhahhaha

    SvaraRadera