Grym fredagkväll


Grym fredagkväll
Scams är i stan! Jag drog direkt in till stan från jobbet och tänkte ta någon öl och kolla in spelningen, men det hela slutade med en grym helkväll.
Vapple fixa ljud.
Kim vinkar.
Kiss me my face is on fire.
Gnuggklia lite.
Träffa Simon, Markus och Patrik.
Muts och Dave.
Krisse och jag.
Tobbe fick Jäger.
Världens bästa Hakim.
Hanna och Nettan
Sen drog vi till Heavens Gate där jag träffade Anders och Ryan som bjöd mig till Café Opera på torsdag! :)
Så kom Göran.
Göran och Tobbe.
Tobbe och jag.
PARTY!
Mys med Daniel.
Hade kul med Ryan.
Ryan och Göran.
Dave.
Krisse.
Ryan och Tobbe.
Dj:a lite.
Vi
Anna Anka
Varmt!
Tack allihop för en grym kväll!

3 kommentarer:

  1. ser verkligen ut att ha varit en grym kväll :D

    SvaraRadera
  2. Någongång får du fan visa mig lite av stockholms uteliv, ok?

    SvaraRadera
  3. men där är ju jag med på två bilder i bakgrunden :D måste vart på harrys samtidigt!

    SvaraRadera