Min födelsedag del I


Min födelsedag del I
Mumsebulle. Vi började dagen med släktkalas ute i trädgården.
Oscar hade gjort världens bästa godaste tårta.
Presentbord.
Idag var jag en bortskämd flicka.
Stökigt med presentpapper.
Jag fick världens bästa presenter av världens bästa baby.
Bland annat en Canon Eos 450 D som vi provade på de första gästerna.
Mer bra folk på ingång.
Mica i finaste håret.
Närmre.
Mario.
Bror min och jag.
Och Sandra också.
Present från Mica. 50 %-ig.
Mys i soffan.
Oscar e glad.
Tanzen.
Emelie.
Tihi.
Sen började Hanse ta fulbilder.
Sen ville jag äta upp Mica. Måste fått för mig att hennes huvud var snygg sockervadd.
Killarna drack en trevlig Griesling.
Dags att blåsa ut ljusen!
Thomas.
Hanse.
Så kom Joel också.
Pyssla om lille Joel som kom utifrån regnet.
Mys.
Mera mys. Dags att fixa sig i ordning för krogen!

1 kommentar:

  1. GRATTIS i efterskott, Anna! :D

    Man ska bli bortskämt på sin födelsedag, det är inte mer än rätt. ;)

    Mica har supertufft hår!

    SvaraRadera