Sweden Rock dag IV


Sweden Rock dag IV
Vi började dagen med lite DAD. Förbannat bra spelning.
Basisten hade många häftiga basar. Här var nog min favorit.
Sen träffade jag bästa Kjerstin som drog med mig på Steel Panther. Tycker alla borde kolla in dem. Metalparodi!
Cutie!
Nu var det dags att dra iväg till jobbet igen.
Packade bland annat WASPs rider. Rätt intressanta grejer banden ville ha ibland.
Äntligen klara efter jobbet! Jag och Lollo drog till Backstage Baren och tog en bärs.
Där träffade vi Fille som ville dra med oss in på Guns 'n' Roses After show party. Synd att Axel skulle suga så hårt bara.
Jag hängde kvar i Backstageområdet istället där man träffade gamla goingar...
... och nya bekanta.
Sen gick vi till Fatal Smile-bussen. Jag och Anders.
Goa Thomas.
Dags att dra hem.
Men jag och Andreas var fortfarande på Partyhumör.
Vi bestämde oss för att dra iväg på en ride runt området.
Vi drog ner till stranden.
Sand. :)
Dags att dra sig tillbaka.
Jag drog till tältet och sov någon timme innan jag började packa ihop allt. Åtta timmar ensam på en buss hem till Stockholm. Mycket sova och tänka.

1 kommentar:

  1. Jag log lite när jag såg vad som fanns i WASPs låda där, tycker nästan det är lite gulligt faktiskt. ;D

    SvaraRadera