Heldag med baby


Heldag med baby
Idag fick baby reda på att han kommit in på skolan han sökt. Jag var på jobbet och tänkte att vi skulle fira med lite middag och bio. Efter att jag fått lite beröm och klapp på axeln av chefen på jobbet när jag slutat drog vi iväg och käkade lite asian. Sen drog vi upp på bion igen och kikade på Bröderna Karlsson.
Den var helt Ok. Jag ville helst se den för att jag visste att Per Andersson skulle vara med.

Efter filmen åkte vi hem och tog en riktig långpromenad. Efter ett tag hörde vi ljudet av en kär gammal vän i fjärran.
Vi började springa och hann precis få fatt i Glassbilen!
Prova på Mix
Hm... Massor att välja på och sortimentet har ju ändrats en del sedan man handlade av glassbilen senast. Det slutade med att vi bestämde oss för en Prova På Mix.
Nu ska vi kolla på Sailor Moon och äta glass!

I morgon är schemat fullspäckat. Först jobba, sen direkt till VIP-festen på Grönan för The Cult, sen förkvällen till Sonisphere i Kungsan, sen VIP-festen med banden och sen kanske Harry B James.

2 kommentarer:

  1. Kul att han kommit in på skolan!

    Glassmix är det man ska ha, finns massa olika gott då. ;D

    Sailor Moon är kickass!

    SvaraRadera
  2. Ooohhh Sailor Moon och hemglass. Precis som förr.

    SvaraRadera