Inception


Inception
Det blir en hel del film nu när jag jobbar på bio och igår var det dags att spana in Inception som jag hört så mycket gott om. Jag säger bara:
SE DEN!

Jag är inte den lättaste att imponera vad gäller film, men Inception är klart en av årets bästa filmer. Det var länge sen en film har fått mig att sitta och hålla andan ända till slutet för att den är så spännande. Den är otroligt snygg och bör därför helt klart ses på bio. Det är också en mångsidig film med fantastiska specialeffekter, action och häftiga fighter, mindfucking science fiction, en gnutta komik och Christopher Nolan har även bäddat in en fantastisk kärlekshistoria.
Jag ger Inception 5 Awesome Stars av 5 möjliga!

4 kommentarer:

  1. Nice att höra ännu en som är nöjd med filmen! Får ta och se den snart.

    SvaraRadera
  2. Nä, det tog inte det minsta lång tid för håret att bli blont, typ 20 min hos frisören (fast det är fortfarande lite gula nyanser i som ska trollas bort med silverschampo).

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du skriver detta. Jag älskar att gå på bio. Hinner inte med det så ofta. Men på 80-talet när jag hängde ihop med Yngwie så gick vi på bio 3-4 ggr i veckan. Det är ju så mysigt. Ok..men då vet jag att detta är en film som är värd att se.

    SvaraRadera
  4. Hallå anna, was that like a date lixom?!?!?!?

    SvaraRadera