Tjockissupa


Tjockissupa
Sitter här och motiverar mig själv till att inte dra iväg ut och supa denna löningslördag. Har faktiskt varit lite ambitiös och satt mig och räknat kalorier efter att Göran och jag diskuterat och varit helt förundrade över hur det kommer sig att man går upp i vikt under semestern. Jag har nu funnit svaret på detta och inser att det är ett rent under att vi inte gått upp 20 kilo var. Jag har räknat ihop hur en helkväll kan ha sett ut för oss utöver (OBSERVERA UTÖVER) våra vanliga matvanor.
Vi börjar kanske runt 16 som tidigast i Tanto.
Vi rullar vidare till krogen och tar oss några stänkare till.
Sen så pallar man ju inte med att vara asbakis dagen efter så då blir det till att fyllekäka på tuben på vägen hem.

Tillsammans blir allt så mycket som 3800 kalorier. En vuxen människas vanliga dagsintag ska vara på 1800-2000 kalorier. Att då lyckas få ihop 3800 kalorier utan att ens räkna med den vanliga maten man käkat under dagen är ju helt otroligt.

Ja ni, jag stannar nog hemma och är lite tråkig ikväll och håller detta kvar i minnet.
Men nästa helg är det party inplanerat är det bara att tömma och glömma! ;)

8 kommentarer:

  1. sv:
    Jasså, känner du Frantic Ambers?
    Cool!!

    Ja va fan dom svänger rätt bra.

    SvaraRadera
  2. http://www.liveinternet.ru/community/deathstars/post122374371/

    Det här är väl dina bilder??

    SvaraRadera
  3. Jo, det är mina. Fattar ingenting av det som står...? Hur hittade du dem?

    SvaraRadera
  4. hahahahha! bakis idag?!?!

    2 år med göbben i fredags ;) därför tyckte jag att vi kunde få bli lite fetare..

    SvaraRadera
  5. Nu fick jag ännu mera ångest. Man får ju inte läsa sånt här när man är bakis. This is why Im fat!

    SvaraRadera
  6. Jag bildgooglade lite och kände igen dig. Tänkte att du säkert ville veta om någon använde dina bilder, särskilt som de copyrightat dem med sin länk. Jag kan tyvärr inte ryska heller :(

    SvaraRadera
  7. Haha! Ja det blir en hel del när man är "in the zone" så att säga. ;D

    SvaraRadera
  8. Hahahahaa, so that's why? ;-D

    Kul att du hittade mig, brukar läsa din blogg titt som tätt - den är bra!

    Det är Kenneth som plåtat! :-)

    SvaraRadera