ÄNTLIGEN!


ÄNTLIGEN!
I 5 år har jag väntat på att Birth by sleep ska komma efter att ha följt Kingdom Hearts-serien och spelade klart förra spelet innan det ens kommit till Sverige. Det har varit lite krångel då jag varit tvungen att skaffa ett PSP och greja, men nu har jag äntligen fått tag på allt och spelar för fullt.
Kingdom Hearts: Birth by Sleep Picture
I Kingdom Hearts - Birth by sleep får man följa tre karaktärer som besöker olika Disney-världar. Det hela utspelar sig innan de två första spelen och man får därmed besöka gamla Disney-klassiker som Snövit, Törnrosa och Askungen.. Jag vet inte ännu om det blir något gästspel från Final Fantasys karaktärer, som i de andra spelen, men hoppas kan man ju alltid. Undrar också hur det kommer sig att en av huvudkaraktärerna ser ut precis som Roxas
Kingdom Hearts: Birth by Sleep Picture
Kingdom Hearts: Birth by Sleep Screenshot
Spännande!
Nu ska jag återgå till mitt spel-nörderi.

1 kommentar: