Hos frisören


Hos frisören
Fick världens bästa present av Hanse när jag fyllde år för typ en månad sedan. Jag fick en klippning av honom. Någonting som verkligen behövdes och en bra present till mig som efter många ödesdigra besök lyckats få frisörskräck. Därav skräcken i blicken på bilderna.
Först spanade vi in mina tjusiga toppar, sen blev det dags att tvätta barret.
Klippa och föna. Har mycket ljust underhår numera.
Så var man klar.
Sen var det Emelies tur. Mica kom också och sa hej.
Jag lekte med nya håret medan de klippte Emelie.
Fint rött hår Emelie har. Ser inte Hanse lite gladare ut här? ;)
Sen blev det dags för styling. När vi var klara drog vi på vernisage med vin, avgjutna nakna kroppar och blev bjudna på choklad-nipples. Trevligt. Inte helt OK att ta kort dock. Efter det drog vi vidare till Carmen.
Förutom öl blev det som vanligt en del fantastiska konster.
Argh!
Vad kan Hanse tänkas göra med denna femkrona? Tjusigt. Det är när man tänker på vad folk kan ha gjort med sina pengar som man bara vill springa till muggen och skrubba händerna.
Rufsa lite med håret.
Så blev det dags att åka hem.
Tack för en grym kväll!

1 kommentar:

  1. Hej! Du nu har jag ett litet uppdrag till dig. Ett lite egoistiskt uppdrag. Du skulle inte vilja sammanfatta sång och teaterlinjen du går för mig? :) Är nämligen väldigt intresserad av den och funderar på att söka till våren. Vilka krav det är för att ta sig in t.ex, för det hittar jag inte information om... Och vem är det inte bäst att fråga om inte dig? :D kram!

    SvaraRadera