Ikea


Ikea
Igår drog jag och Göran till Ikea för att äntligen köpa en egen ny våg. Det farliga med nya vågar är att de oftast väger mer än de gamla, men nu kom vi äntligen iväg för att köpa en ny. Jag har inte vägt mig på den än... Känns lite läskigt då Göran vägde ca 4 kilo mer än vad han gör på andra vågar.

När vi gick runt på varuhuset fick jag titt som tätt flash backs från vårt senaste Ikea-besök med Hanse och Mica. Tänk vad alldeles för lite sömn och alldeles för mycket alkohol kan göra. Länge sen jag hade en så grym helg. :)
RÖNNSKÄR Vägghylla svart Bredd: 40 cm Djup: 22 cm Höjd: 66 cm  DEKAD Väckarklocka svart Bredd: 10 cm Djup: 6 cm Höjd: 14 cm

Lite mer grejer vi fick hem. En hylla som ska sättas upp bredvid sängen och en snygg väckarklocka som låter förjävligt.
BOLMEN Våg svart Bredd: 23 cm Djup: 23 cm Höjd: 4 cm Max. belastning: 120 kg
Den läskigt vågen.
HULINGEN Pedalhink  Diameter: 24 cm Höjd: 33 cm Rymd: 9 l  BLANDA Skål  Diameter: 5 cm Höjd: 2 cm Antal i förpackning: 4 styck
En soptunna till muggen och ett gäng småskålar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar