Toy Story 3


Toy Story 3
Göran har tydligen alltid varit ett stort fan av Toy Story, så jag tänkte att jag skulle dra med honom och spana in Toy Story 3 i 3D.

I Toy Story 3 har Andy vuxit upp och ska flytta hemifrån och börja plugga på college. Ödet för de gamla leksakerna står alltså mellan att följa med till collage, bli nerpackade i en låda på vinden, bli donerade eller att hamna på soptippen.

Personligen har jag aldrig varit ett så stort fan av filmerna och kommer inte ens ihåg om jag sett 2:an, men jag tycker ändå att det är en sevärd film som helt klart funkar utan att ha så stor koll på de tidigare filmerna.
Toy Story 3 får en svag 4:a av mig.

Vi slog på stort och köpte varsin Toy Story-meny med plastmugg och leksak. ;)
Göran tog Buzz och jag fick Woody.

3 kommentarer:

  1. Lindex har minsann sina ljusa stunder. Fast bäst är dom på underkläder.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag MÅSTE se den där snart. Jag totalt älskar Toy Story-filmerna så det är givet för mig. Då ska jag också köpa såna där Toy Story-flaskor och grejer, eller finns dem fortfarande kvar?

    SvaraRadera
  3. hahaha jag kom ihåg när lejonkungen hade premiär.. då fick jag en lejonkungenhink med popcorn och en mugg med liknande motiv. KICKASS!

    hiphopbutiken.se.. tack och lov tror jag att våran lilla tvist är på väg att lösas.

    SvaraRadera