Ansökningarna klara!


Ansökningarna klara!
Dekorationsbild för högskoleprovet
Det var precis i sista sekund att jag fick hem koden till Stockholms Universitets ansökningsfunktion och nu skickar jag äntligen iväg mina ansökningar sista dagen som går. Jag har sökt en heltidskurs i Musikvetenskap och 5 deltidskurser; Filmmusik, Musik och Media, Musikvetenskap - Jazz, Rock och annan populärmusik och Dramapedagogik. Har varit svårt att välja vilken jag helst vill gå då jag tycker att alla verkar superintressanta och jag vet inte heller riktigt om jag vill plugga på heltid eller hur mycket jag kommer kunna jobba.
Nu ska vi käka, sen ska vi på Daniels vernissage en sväng och sen ska jag, Hanse, Mario och Joel på biopremiär. Mer om filmen kommer upp i morgon!

5 kommentarer:

  1. tur du hann få in den iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig!

    sv: Tack så jättemycket, bruden! :D Jo men det tycker jag du ska, såna inlägg gillas. ;)

    SvaraRadera
  3. eller hur! :D som sagt. världens bästa läsare :D

    pigg idag babe?`

    SvaraRadera
  4. SV: tacj hon är min ögonsten^^ Cool blogg,annorlunda! :D

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Hoppas du kommer in på det du vill! ;-D

    Sökte också en kurs, ifall jag håller på att dö av tristess på mitt jobb vid det laget. Söker nya jobb nu nämligen. Tänkte kanske läsa lite ekonomi om jag känner för att plugga till våren. Få se vad som händer! ;-)

    SvaraRadera