Bara det sista kvar nu



Bara det sista kvar nu
Bild från förra årets Halloween. Då hann vi med fyra Halloweenfester och tre kostymer; Trasdocka, pirat två gånger och Moulin Rouge-dansare.

Idag började jag dagen med en redig röstuppvärmning i klassen. Kändes riktigt skönt. Var alltför länge sedan. Vi repade lite sen träffade jag Göran och drog en sväng på stan. Köpte några av de sista detaljerna till Halloween, käkade middag och köpte nya skor till gymmet. Kan ju inte börja gymma i converse lixom.Träffade även Maritza som peppade extra inför träningen. Det kommer bli grymt när vi väl kommer igång.
Nu ska vi äta glass och piffa till klänningen.
Pieffelipiff! 

11 kommentarer:

  1. Ja, jag piercar mig själv och kompisar och annat folk! Hållit på med det i knappt 1,5 år kanske! Men vill verkligen jobba med det :)

    SvaraRadera
  2. sv: självklart!! :D fast de e hemligt vad ihhii!

    SvaraRadera
  3. jo det vore kanske något får se hure blir:D jajemän troligast så ska jag på en fest med massa kompisar, och alla ska ju såklart vara utklädda så jag är lite stressad över det hehe, började tänka på det där med kostymen lite sent!

    SvaraRadera
  4. Du är bra snygg du kvinna! Jag har inte vart på en halloweenfest sen jag minns inte när:O haha! Inte utklädd iaf...tråkigt nog!

    Svar; Om jag ändå kunna svara på den frågar...men vi får peppa varann! Till slut kanske dom dåliga dagarna liksom bara försvinner!:)

    SvaraRadera
  5. Ja, du får gärna tipsa om intressanta bloggar som drivs av människor över 25, som inte är föräldrabloggar. Jag har så väldigt svårt att hitta dem..

    Sen tror jag att du har rätt i att bloggande är ett ungt fenomen..

    SvaraRadera
  6. sv: taack så mycket!! följa varann va bloglovin?;d

    SvaraRadera
  7. Fan va bra jobbat förra året, svårt att toppa det antar jag...

    SvaraRadera
  8. Jag vill också klä ut mig och äta godis Anna!!! FAAAAAN!! Jävla bajsjobb!

    SvaraRadera
  9. BARA fyra kostymer?! Jag hade INGEN. :P

    sv: Halloween är awesome. :D

    SvaraRadera
  10. sv; Nämen tack så mycket! :D

    SvaraRadera