Bittersweet


Bittersweet

Fick just ett samtal angående dagens audition. De berättade när jag var där att de inte skulle ringa om det inte blev något. Och så ringer de!! Jag blir förstås skitglad och förväntansfull när jag ser på telefonen att de är från dem och svarar. De berättade att de har haft jättesvårt att välja mellan mig och en annan tjej och att de tyckte jag var svinbra. Sen berättar de att de valt den andra tjejen den här gången, men att regissören tyckte jättemycket om mig, sa att jag var "jättefin" och helt klart vill ha kvar mina uppgifter och höra av sig till mig så fort de får något annat som passar. Det är ju kul att höra, men det känns så surt att snubbla på målsnöret. Det är inte första gången jag får ett sånt här besked heller. 
Är så trött på att vara näst bäst!

2 kommentarer:

  1. Fan vad surt, men du gjorde du intryck i alla fall! Och nästa gång kan det bli du.. ;-)

    SvaraRadera
  2. I know the feeling :( Också fått sånna nedslag när det kommer till jobbet och det suger för man vill så gärna!

    Man får bara inte ge upp :)

    SvaraRadera