Dope Stars till Tokyo!


Dope Stars till Tokyo!
Dope Stars har en helt fantastisk turné på gång där de åker först till Ryssland och sedan vidare till Tokyo! Härligt att det går bra för grabbarna. Tänk va grymt att bli stor i Japan! :D
Bang your head - Favoritlåten med Dope Stars inc.
[0206.jpg]
Darin och jag härjar. Tycker han borde komma hit. Vore ju perfekt att ta en sväng förbi Sverige på vägen från Italien mot Ryssland.
Kanske ska passa på att hänga med Ash så länge han är kvar i Sverige.

Läs mer om våra bravader under Trash Fest HÄR.
[0207.jpg]

3 kommentarer:

  1. om jag lär mig sushi så lär du dig surströmming? :) eller gillar du det kanske?

    SvaraRadera
  2. sv: Jag minns inte var jag köpte mina stämplar men sök efter Konad nail art på google så kommer massa olika sidor upp, så kan du hitta den som passar dig bäst. :)

    SvaraRadera