En riktig höstdag


En riktig höstdag
Hittills har vi haft en väldigt skön och vacker höst, men idag har man verkligen känt av mörkret, kylan och regnet. Jag ligger insvept i filtar och med mössa på för att inte frysa och försöker aktivera mig någorlunda framför datorn för att inte somna.

Idag har jag varit på möte i skolan, gått på manifestationen Folkumusik mot rasism på Mynttorget, varit på föreställningsmöte i Jordbro, tränat och lyckats få in mer än dagens stegmål (12000 steg). Kanske inte så konstigt att man är trött ändå. 

I morgon ska jag nog börja pilla på min hemliga Halloweenoutfit. :)

3 kommentarer:

  1. Nice! Nyfiken på din halloween-outfit!

    SvaraRadera
  2. när är det man ska fira halloween egentligen??

    SvaraRadera
  3. Usch, det är verkligen kallt! Värst är tiden när elementen fortfarande är avstängda, trots att man vridit på den till full hetta. =/

    Ska bli spännande att få se din Halloween-outfit!

    sv: Zelda is the shit. ;D

    SvaraRadera