En snabb sväng på stan - ABF, middag och Duff Beer!


En snabb sväng på stan
Jag åkte in på möte med ABF och har härmed startat en studiecirkel för musikteaterprojektet. Rekomenderar verkligen alla som har någon typ av teatergrupp, band eller liknande att gå med. Man får tillgång till lokaler, får små bidrag och får erbjudanden om massor med kurser och workshops gratis. Jag ska helt klart gå på deras prova-på-opera-workshop! Awesome!
Det blev ett väldigt trevligt möte och efteråt träffade jag Göran och gick på Panini. Efter en hård helg och en seg veckostart fick det bli en fräsch kycklingsallad med granatäpple, feta och quinnoa. Yummie!
På vägen hem visade jag Göran en krog som jag gått förbi tidigare där jag såg att de sålde Duff Beer! Har hört talas om att den inte skulle vara så supergod, men man måste ju bara dra dit ett gäng och prova! Skulle lätt ha Duff Beer-kväll nästa vecka! Kanske skulle man köra ett Simpsonsmaraton innan. ;)

10 kommentarer:

  1. I det stora hela så smakar amerikansk öl rent ut sagt piss. Deras kaffe är lika illa den. Men give it a try och återkom med en recension typ haha ^^ ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Lätt med simpson som förfest ;)
    SV: Kan tänka mig det!

    SvaraRadera
  3. jaa hon är så fin! ^^

    du va fett cool hehe dig följer jag lätt på bloglovin på en gång! haha

    Allt bra?

    SvaraRadera
  4. sv: men thanks cutie :) allt väl?

    SvaraRadera
  5. Tack :) lite utanför Göteborg, sj då?

    SvaraRadera
  6. åh jag måste testa duffbeer :D

    haha smurffötter va nå nytt ;p

    SvaraRadera
  7. gillar att du har 666 prenumeranter ;) om jag vore du skulle jag inte vilja ha fler eller färre just nu! hehe

    SvaraRadera
  8. Finns på Anchor oxå ;)

    SvaraRadera
  9. Jäkligt bra grej du startat upp, perfekt för dem som känner sig understimulerade inom sin estetiska anda.

    Nice med Duff! Vilken krog är det?

    SvaraRadera