Halloweenpeppen - Bumbi gör en Jack o' Lantern


Halloweenpeppen - Bumbi gör en Jack o' Lantern
Sitter och chattpeppar med Hanse inför morgondagen samtidigt som jag bloggar, målar naglarna och slöglor på Cirkus Möller. Jag är så vansinnigt effektiv. Har även hunnit med att träna, dra ut och sprungit, gått på stan, stått i kön till Buttericks, kommit in på Buttericks och handlat hemlisar, ätit bulle, köpt strumpbyxor, fixat förfest för morgondagen, gått på Systemet och karvat fram en Jack o Lantern. Inte dåligt va?
Nu blir det bilder från pump-karvning. Han började gråta de första snitten.
Av med locket!
Glasskoparen var klockren för att få ur pumpakött och trassel.
Så var pumpan tömd.
Muahahaaaaaa!
Göran lagade middag medan jag fixade till Jack.
Nu blir det mer piff på den hemliga Halloweenkostymen!

5 kommentarer:

  1. Wow, produktiv brud här alltså! Gillar pumpan också, riktigt bra gjord. ;D

    sv: Tackar så mycket!

    Haha, där ser man! Så nu för tiden käkar du pizza eller?

    SvaraRadera
  2. sv: tack ska du ha :) kul att du hittat min blogg!

    SvaraRadera
  3. Riktigt ball blev jack o lantern! :D
    sv: jaa visst e det då! :D

    SvaraRadera
  4. vad ska du klä ut dig till?

    SvaraRadera
  5. Woooohoooo riktigt nice den där!

    Hoppas du får riktigt roligt ikväll nu!

    Själv ska jag kolla när min syster uppträder=)

    SvaraRadera