Höst i skogen


Höst i skogen
Det har blivit en hel del rundor i skogen på sistone. Vi har till och med börjat jogga. Trodde jag aldrig om mig själv, men jag har alltid älskat skogen. Det är skönt att få komma ut igen efter att ha varit en riktig trollunge som liten. Sen att springa genom skogen är ju bara kul! Nu är det lite tråkigt väder, så vi blir nog inne idag. Igår passade vi på att ta lite höstbilder med babys nya I-phone 4. Blev helt OK bilder faktiskt.
Höstfärger.
Höstgång.
Hälsade på ställen där jag lekte som barn och där baby varit på punkfest.
Höstbro.
Någon som slängt i livbojen.

3 kommentarer:

  1. Åh jag älskar också skogen! Vi får ha utflykt någon dag!

    SvaraRadera
  2. mitt nästa hjältedåd blir att se ut som en kossa idag. hahaha

    SvaraRadera
  3. Jäkligt snygga bilder, good work!!

    SvaraRadera