Ledtråd #3


Ledtråd #3
Provsminkade och fixade lite inför Halloween igår. När jag var klar tog jag bort lite sminkgrejer, satte upp håret och såg plötsligt ut som en pixie! Mångsidig grej man valt att klä ut sig till. ;) Eller så ser jag bara ut som en pixie när jag sätter upp en hög toffs på huvet helt enkelt.

Idag ska jag på jakt efter strumpbyxor och försöka sy ihop en liten väska i samma tyg som klänningen. Måste verkligen hitta en bra ansiktslims-remover också. Var rätt smärtsamt att slita av grejerna igår. Kanske skulle man ha på vaselin innan, men frågan är ju hur bra det håller då. :S

5 kommentarer:

  1. Sv: Jag jobbar så det blir lite tärt att dra ut på halloweengrejs då ;d

    SvaraRadera
  2. Men du! Jävligt likt Pixie faktiskt:O Men snygg, såklart;)

    SvaraRadera
  3. sv: Grymt! Pizzorna Turtles-gubbarna äter set så goda ut, vill ha.

    SvaraRadera