Middag och hamsterpaj


Middag och hamsterpaj
En helg som denna är det värt att passa på att dra hem en sväng och hälsa på familjen. Trodde dock aldrig att man skulle bli bjuden på hemmagjord plankstek med hemmagjort bea.
Sjukt gott!
 
Till efterrätt hade jag och Göran bakat äppelpaj. 
Min kusin har skaffat HAMSTER! Han heter Stampe.
När jag var liten hade jag en hamster. Sen skaffade bror min en hamster. Sen blev det jättemånga hamstrar. Vi har anledning att tro att Stampe eventuellt är en avlägsen släkting till våra gamla hamstrar då de var ett avelspar och många kullar såldes till söderförorternas djuraffärer. ;)
Nu blir det Buzz med hela gänget nere i källarn!

5 kommentarer:

  1. det har du helt rätt i! kör järnet nästa helg istället ;)

    älskar buzz!!! vilket av spelen har ni?

    SvaraRadera
  2. Är det nån som är bumbi så är det jag.

    SvaraRadera
  3. sv: ja fy faaan. Gör ont som satan i hals och lungor när man tränar ute denna årstiden :/
    Idag ska vi vara inomhus dock :)

    SvaraRadera
  4. sv: Jo men de HAR massor att tugga på :) lägger in tomma toarullar varje dag, kartongbitar, trähus har dom. Så kan inte vara det... Är tydligen ett rätt vanligt fenomen bland gerbiler dock :p

    ja eller hur :D

    SvaraRadera
  5. Mums va gott med plankstek!

    sv: Ojdå, vilken tur du må ha ;) Jaa då kanske de är på tiden att man tittar förbi hemma hos dig och raggar upp nån Rockers;)

    SvaraRadera