PANNKAKA!


PANNKAKA!

Idag har varit en riktigt slapp dag. Vi har varit hemma hela dagen, men trots det har vi i alla fall fått en del gjort. Jag har hållit på med massa viktiga papper till ABF, sökt massa jobb, ringt Carlings och snackat om vinterns schema, städat lägenheten, sett de sista avsnitten av Sailor Moon på japanska och nu är det äntligen middagsdags! 

Minns inte hur länge sen vi åt pannkaka senast. Jag ser det nog lite mer som en efterätt än som middag, men nu var det så länge sen så det får gå. Skulle aldrig orka äta både mat och pannkaka efteråt ändå.
SYLT BLÅBÄR Blåbärssylt  Nettovikt: 450 g
Till har vi förstås Ikeas egna blåbärssylt. Jag brukar inte gilla sylt annars, men den här kan man verkligen äta med sked! 

3 kommentarer:

  1. hahaha ja jag fattar inte hur dom räknar riktigt... hemskt kändes det iaf :P

    muuuums vad gott det såg ut!

    SvaraRadera
  2. Haha det blev pannkaka ändå ;)

    SvaraRadera
  3. Oh, pannkakor!

    Sailor Moon är kickass! Det var länge sen jag såg det hemma hos Alexander, japanskt där med, det är bäst, textat så klart. ;)

    sv: Tack så mycket! Det hoppas jag med, endast flytande mat suger, jag vill tugga. ;P

    SvaraRadera