Partyprinsessan?


Partyprinsessan?
Ja, vad hände egentligen? Nu är det femte vita helgen för den här partyprinsessan och jag måste erkänna att jag inte saknar krogen nämnvärt. Det enda jag saknar är polarna. Borde växa upp och bjuda hem folk på middag och umgås oftare. Nästa helg får det bli något sånt för nu börjar jag seriöst sakna folk och är nästan en aning sällskapssjuk.
Trots min lilla bojkott av krogen har jag i alla fall lite party inplanerat. På torsdag kör Blacklist sin första kväll på Café Opera och då måste man ju dra förbi och kolla läget och hälsa på grabbarna en sväng. Sen har vi Nocturnal Halloween Ball i slutet av oktober.  De har slagit ihop samarbetet med The Blacklist, så nu kommer det massa band och grejer och då måste man ju bara gå. Sitter för övrigt och planerar årets halloweenkostym. Det är än så länge ytterst hemligt. Avslöjar inget nu!

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja, fast det blev visst fylla ändå :P

    SvaraRadera
  2. sv: Sant, men publicitet lär dem få ändå och jag ville bara uttrycka mina åsikter, haha :)

    SvaraRadera