Annas Önskelista



Ute faller snön, det luktar lite bränt från ugnen och jag kan inte låta bli att få lite julkänslor. Med tanke på hur sjukt fort tiden ska gå nu för tiden tänkte jag att det vore bra att vara ute i god tid. Förra året kom önskelistan dagen innan julafton trots tjat från mor, bror och pojkvän. Här följer alltså min önskelista för julen 2010. Kommer med all sannolikhet uppdateras under december.

Ett kök
1940s st.charles kitchen
Överst på önskelistan har vi ett kök. Kommer nog dröja innan jag får ett sånt här fint kök, men som det ser ut nu har vi bara kokvrå och det vore nice med några kvadratmeter så att man kan laga mat och baka tillsammans. Ska faktiskt på lägenhetsvisning idag. Det kanske kan bli nåt.


Gymkort
Dags att komma i form till festivalsommar 2011.

Egen domän
En egen domän till bloggen vore ju helt awesome som julklapp!

Skoooor!
Dolly-30Dolly-35 US10Dolly-68 US10
I Love Platforms. 

Festivalsommar 2011
Vore ju inte helt fel med plåtar till sommarens hetaste festivaler.

London
Har velat åka till Camden Town så länge jag kan minnas, men kommer aldrig iväg.

4 kommentarer:

  1. Spännande med lägenhetsvisningen! Hållar mina tummar. :)

    Ja tack! till en egen domän.

    Jag hoppas också på att kunna gå på fler festivaler i sommar, Sonisphere i år var ju min första nånsin. :P

    SvaraRadera
  2. sv; haha ja, vi hade tänkt dra ett gäng på båten, nu är det fan dags för båt och hårdrock! ja det måste vi verkligen ;)

    SvaraRadera
  3. Ingen dålig önskelista...
    Medan du väntar så har du nu chansen att vinna ett finfint pris på min blogg så in å tävla med dig!

    SvaraRadera
  4. Sv: Haha shit, jag lär då inte lyckas heller! Borde ha skrivit önskedröm inom en parantes :'D

    Åh, nä? Roligt! :D Jo, jag trivs faktiskt jättebra - har så galet trevliga arbetskamrater. Är inte alls så stressigt som jag trodde det skulle vara heller :)

    SvaraRadera