Bakiskalas och utgång


Bakiskalas och utgång
Glad och gul som en kanariefågel kände jag för att dra ut och träffa lite folk igår kväll, trots jobb idag. Börjar ju ändå kl 16, så jag tyckte att det borde vara lugnt. Nu mår jag väl sådär. Saknar slappsöndagarna more then ever just nu när jag ska sticka iväg till jobbet om två timmar.
 
Körde lite randy igår. Kände mig nästan lite fransk faktiskt med basker och massa ränder.
 Passade på att piffa till naglarna lite. :) 
 I kärrtorp hos Mario var det bakiskalas efter fredagens Tech Noir. 
Dags att laga mat!
 Det gäller att vara kreativ när man inte har något kök. Mmmm. Tacos! 
 När folk började dra sig hemåt från Mario. Träffade Liam.
 
Åsa och Tord DJ:ade. 
 Toadie.
 Kalas! 
Skoj med Fizzy.
Nu ska jag äta chips och göra mig redo för jobbet.

9 kommentarer:

  1. haha vi blev kvar i haninge... jessi var full som en oxe!!! haha. vart var ni då?

    SvaraRadera
  2. hallå får man vara så snygg som du eller?? olagligt!

    SvaraRadera
  3. looking fierce girl! ;)

    sv: haha tack som fan!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka fina naglar! Jag önskar att även jag kunde få långa fina naglar, men tyvärr blir det aldrig så då jag måste hålla dem kortklippta. Ett minus med att vara basist :)

    SvaraRadera
  5. Jäklar vad snyggt! Hur i helvete blev du blond? :-D

    SvaraRadera
  6. Bild nummer fyra haha Bumbi det ser ut som att du ska göra reklam för cheseballs eller är det det du gör på dennab blogg haha // Mario

    SvaraRadera
  7. Mario: Det är det som är målet med hela bloggen. Det är därför jag har byggt upp den här bloggen i två år nu och stegvis färgat håret gult. ;)

    SvaraRadera
  8. Jättefin i blont hår är du ju också! Vad är det som fick dig att göra en sån förändring? :)

    SvaraRadera