Bandit Boat X


Bandit Boat X
 Idag var man ju lagom mör. Har mått pyton hela dagen, så det har inte blivit mycket bloggande, men nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt upp lite bilder från resan. 
 Jag och min nya vän, Sandra.
Mac och Micke.
Hängde i stor VIP-hytt med egen balkong. 
Kanariefågeln själv.
Tuffaste brudarna på båten.
Totally Borange!
Spanade in Bullet och Hardcore Superstar.
 Fin restaurang serverar biff med bea och pommes. Vackert formulerat.
Det fick gå i alla fall.
Fjuttig toast Skagen utan toast.
Biff med bea! Oh yeah!
Båthäng
Sandra fyllde år.
Det blev en fantastisk resa och många nya vänner och bekantskaper. Tack allihop för en awesome helg!

6 kommentarer:

  1. Fan va nice! lite dåliga portioner bara...

    SvaraRadera
  2. niiice! :D
    åh hardcore superstar! <3 ;D

    SvaraRadera
  3. HAH, what? Varför hette den ens toast skagen om den inte hade någon toast? :P

    Ser ut att ha varit en riktigt nice resa!

    sv: Jo men så är det ju, man måste få in en fåt någonstans och då flyter det på. Mitt problem är att jag inte lyckas få in foten någonstans MEN i morgon ska jag på ett möte på Arbetsförmedlingen. Det finns ju något som heter Jobbgaranti för unga, dem ska typ hjälpa en på traven så jag hoppas jag kan komma ett steg längre snart.

    SvaraRadera
  4. Fan vad jag är ledsen över att jag inte kom med... Som Thåström skulle ha sagt.. FANFANFAN!!!

    Träffade du Jarran då?? Jag frågade honom men han var tydligen för packad för att minnas mer än att alla raggade på honom. Hehehe. Btw, visst ses vi på Hovet på onsdag?!

    SvaraRadera
  5. Musikteater låter intressant och troligtvis en bra ingång med chanser till jobb. Har jobbat med teater i fem år och nu märker man verkligen att många har upptäckt hur viktigt det är med musik (välkomponerad musik och starka röster!), musikaler är populärt och kommer säkerligen att växa.

    Hardcore Superstar kommer till en nattklubb i superlilla Nossebro om ett par veckor - då är jag där!

    SvaraRadera
  6. Hej tjejen! Du har fått en award i min blogg! ;-D

    SvaraRadera