Det börjar rulla in


Det börjar rulla in
Idag har jag fått två trevliga samtal. Ett om ett jobb för en fransk polisserie och ett från cafét där jag var på intervju igår. Båda var positiva. Det blir inspelning på onsdag med schyst lön plus att det ska bli spännande att jobba med ett franskt filmteam. Från cafét ringde de och berättade att jag gått vidare i gallringen och ska på slutlig intervju på måndag.
Hade verkligen en seg skitdag igår, men det är väl just då som allt bara kan bli bättre. Nu ska jag fixa lite inför morgondagens kryssning och sen bär det av till Stadsteatern där jag ska titta på Aniara med skolan.

5 kommentarer:

  1. Jobb med fet lön är alltid awesome ;)

    SvaraRadera
  2. Vad ska du ha för det? Kanske har råd nästa CSN!

    SvaraRadera
  3. Jäklar så spännande det låter! :D

    sv: Jag har tyvärr ingen arbetslivserfarenhet, där ligger mitt stora problem just när alla vill ha erfarenhet hit och dit. Det enda jag har är praktik under några perioder på förskolor och jag klarar inte stora barngrupper och liksom hela grejen i arbetet psykiskt.

    SvaraRadera
  4. Spännande jobb, är det skådis du satsar helhjärtat på att bli? Aniara är en riktigt klassisk och fin pjäs, en av dom första jag såg när jag blev introducerad i teatervärlden. Den grep tag ordentligt.

    SvaraRadera